dinsdag 9 juli 2013

Lange duurloop langs de Wiese

Vanavond niet naar training gegaan want ik zou niet echt mee kunnen doen. Het was heerlijk weer dus zelf op stap. Ik wilde weinig heuvels dus direct naar de rivier de Wiese en die heel lang gevolgd. In de verte hoorde ik onweer en er stak een windje op. Voor me was een heel donkere lucht en er viel lichte motregen. Heerlijk loopweer. Na een langzaam begin kreeg ik een lekker tempo.  Geen idee hoe hard want mijn Garmin was niet opgeladen omdat ik het oplaadapparaatje in Velp had laten liggen. Op een gegeven moment de rivier verlaten en meer het binnenland in. Mooi door korenvelden over heuvels. Die heuvels kwam ik erg makkelijk op; zelfs de hele lange. Gelukkig had ik mijn telefoon bij me zodat ik Google maps kon raadplegen anders had ik de weg terug niet gevonden. Toen ik weer in bekend gebied was begon het onweer toe te
nemen en was ook de bliksem te zien; op gegeven moment was de donder slechts 2 seconden na de lichtflits. Het was dus dichtbij. Ook begon het vreselijk hard te regenen. Nog even doorzetten en ik was thuis na maar liefst 3.5 uur. Ouderwets met de hand de afstand opgemeten: 34.8 km. Weer heerlijk gelopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten