woensdag 31 december 2014

2014

Dit jaar veel minder gelopen dan eerdere jaren. Komt natuurlijk door mijn 2.5 maanden rust vanwege een blessure. Mijn eerste blessure in 40 jaar hardlopen. Maar ben goed hersteld en gisteravond weer eens met de CIKO groep 5 meegelopen; rondje Koningsweg, bijna 16 km, in een rustig tempo. Gezellig om weer met de groep te lopen en het ging prima.

Heb dit jaar ook de grens van de 50 marathons of langer gepasseerd. Tien jaar geleden op 4-4-4 begonnen met de Rotterdam marathon.






Niet veel loopjes gedaan dit jaar. Veel korte loopjes ( minder dan 21 km) en maar drie marathons (plus). De naarste ervaring dit jaar was tijdens de trail Verbier toen ik in het donker, in de de regen en in de kou een steil, modderig en glad pad omhoog moest. Ik moest constant stoppen vanwege te hoge hartslag en ben dus uitgestapt. Mooiste ervaring was de finish in Chamonix na 53 km en 3300 hoogtemeters tijdens de OCC/UTMB loop. Zulke lopen hoop ik komend jaar ook weer te maken.
Barre en moeilijke omstandigheden bij de trail in Verbier


Mooi weer en heerlijk lopen ij de OCC.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten