woensdag 7 september 2011

Vier keer onder de 4' in het Haagse bos

Maandagavond weer getraind met m'n Haagse club en ik kwam met een zeer voldaan gevoel thuis. We liepen rustig de paar kilometer van de club naar het Haagse bos. Daar is één straat doorheen, de Leidsestraatweg, die vroeger de hoofdweg was naar Leiden maar nu mogen er geen auto's meer rijden. Alleen Maxima wist daar 10 jaar geleden tegen een auto aan te rijden die daar niet mocht zijn. Op die weg werd een afstand van 1 km uitgezet via de verweerde 100 meter paaltjes aan de kant. Nog een keer met wat knieheffingen en versnellingen naar de start. We moesten voluit de kilometer lopen en dan langzaam terug voor het herstel. Vier keer! Ik wist ze te lopen in 3:54, 3:58, 3:58 en weer 3:54. Allemaal onder de 4 minuten en daar was ik heel tevreden over. Probeerde mijn pas te varieren door de knieen hoger te heffen, de hakken meer naar de billen te brengen en op de voorvoet te lopen, maar het werd er niet echt sneller door. Gewoon doorstampen en doorbijten. Leuke training want je leert goed inzien wat je kan. Misschien kan ik vanavond in Rozendaal ook wel een mooie tijd neerzetten.
Alles bij elkaar ook nog even 16.8 km afgelegd. Mijn Garmin kon niet oploaden naar mijn PC dus maar even met de hand de route getekend. Gewoon een rechte lijn :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten