donderdag 12 april 2012

Ingeschreven voor NYC marathon 2012

Kreeg net het volgende bericht in mijn email:

Dear Frans van Huizen,
We are pleased to confirm that you have been accepted for entry into the ING New York City Marathon 2012.
 
Omdat ik als 50+-jarige onder de 3:30 had gelopen, 3:26:41 in de HAN-KAN marathon van 2011, kon ik me direct inschrijven. Ik heb dus geen reisbureau nodig die me een dure vlucht en hotel aansmeert. Kan bij mijn dochter slapen en de goedkoopste vlucht nemen die er is. Kreeg ook een badge die ik op Facebook, Twitter of LinkedIn kan plaatsen, maar ik laat het alleen hier maar zien.

2 opmerkingen:

  1. Ha Frans,
    Super, marathon NY! Was mijn 1ste marathon, in de veronderstelling dat er maar 1 in mijn leven zou lopen. Rotterdam is geweldig, NY is de overtreffende trap, de marathon der marathons.
    Tot Ciko?
    Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Frans,
    Mooi man. 3.30 uur zei je ... 50 ben ik al.
    Tot Ciko
    Jan

    BeantwoordenVerwijderen