donderdag 25 oktober 2012

Weer lekker aan het lopen



De afgelopen tijd ben ik weer lekker aan het lopen geweest. De zin is er weer helemaal en het voelt weer heerlijk om te lopen. Vorige week donderdag kon ik niet met de club mee want ik ging weer naar een appartement kijken. Deze zien er in het algemeen goed uit. Goed geverfd en onderhouden en overal ligt mooi parket. Wel zo fris. De enige variatie zit in de keuken; soms zijn ze heel modern en soms nog echt jaren 70 met oude kastjes en apparatuur. Maar nog geen keuze gemaakt. We hebben het nu ook al gehad dat het appartement al vergeven was als wij daar aankwamen. Daarna dus nog gaan lopen; weer langs de Rijn en  nu een lang stuk stroomopwaarts tot ik bij een dam kwam aan de zuid/oostkant van Basel waar een grote installatie is om stroom op te wekken. Daarnaast is ook nog een sluis waar net een Nederlandse Rijnaak zich aan het in-manoeuvreren was zodat ze verder door konden varen. Ik had een aardig tempo en na een uur had ik er 12 km opzitten. Het weekend was ik weer naar Porlezza gegaan om wat klusjes te doen aan de huisjes. Zaterdag 12 km en zondag 18 km weer op een aardig tempo gelopen rond het Lago di Piano, een klein meertje in de buurt, over onbekende weggetjes.
Zondagochtend rondje bij Porlezza
Tempoloop op  maandag
Maandag weer met de club mee. Het is daar hollen of stilstaan. Ik liep weer met de snelste groep mee en zonder stretchen of loopscholing wordt er even 10.6 km in 53 minuten gelopen. Ik kon het prima bijhouden en omdat ik ook heen en weer naar mijn flat was gelopen had ik er weer 17 km opzitten.
Vanavond heb ik bij de club met een iets langzamere groep meegedaan. Hier werd na even inlopen wel heel kort gestretcht, maar daarna gewoon een tempo van 11 km/uur gedurende 55 min. Het snelle tempo wil ik ook in New York gaan lopen en dan zie ik wel waar het strand

Geen opmerkingen:

Een reactie posten