dinsdag 3 juni 2014

Heuveltraining met de club

Vanavond gingen  we als testloop de route lopen van de verenigingsrun volgende week. Dit is is een loop van 7.8 km over de heuvels en door de bossen hier in de buurt naar het hoogste punt met de TV-toren. We liepen eerst 2 km naar de startplaats en deden daar wat loopscholing. Toen op pad en ik was natuurlijk benieuwd hoe het zou gaan na mijn slechte prestatie zaterdag. Maar het ging goed; de eerste 3 km gingen van 270 m hoogte naar 500 m en ik kon dat achter elkaar makkelijk lopen in de voorste groep. Daarna een lange afdaling en toen een klim met een lengte van 1 km met 130 hoogtemeters. Dat was wel zwoegen en aan het eind was het doorbijten maar vlak daarna was de finish. Mijn hartslag zakte heel snel naar normale waarden. Gelukkig was mijn inzinking zaterdag niet blijvend. Daarna in hoog tempo de heuvel af met tussendoor nog een klein bultje terug naar de club. Nog een stukje naar huis lopen en ik had 19.7 km gelopen en +440 hoogtemeters.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten