donderdag 22 oktober 2009

Een nieuwe uitdaging


Zoals iedereen weet houd ik van uitdagingen. Ik heb weer een leuke gevonden. Op 8 november, als een grote groep CIKO lopers de halve Berenloop gaat doen op Terschelling, ga ik de 'Les 4 Cimes du Pays de Herve' lopen. Dit is een natuurloop van 33 km (630 hoogtemeters)  over landelijke, heuvelachtige wegen. De loop begint en eindigt in Battice, een plaatsje in Belgie vlak onder Maastricht. 'Cime' betekent hoogste punt en aan het hoogte profiel hieronder kun je zien wat wordt bedoeld. Inschrijving is gratis en na afloop krijgen we nog een maaltijd (een casse-croĆ»te met producten uit de streek).
Een loper die vorig jaar mee heeft gedaan schreef in zijn verslag: "Deze Unieke maar loodzware wedstrijd mag bij geen atleet ontbreken die van berglopen en afzien houdt." Vandaar dus mijn belangstelling!

Als er nog iemand mee wil laat het me dan weten.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten