zondag 13 december 2009

Heerlijk verslaafd...

Wat is het toch heerlijk om verslaafd te zijn aan hardlopen (en het daarbij vrijkomende endorfine), waardoor je op zondag na enig uitslapen en slechts gevoed met 2 boterhammen, een plak koek, en 2 koppen koffie en met nog wat pijnlijke spieren van de Power Yoga van vrijdagavond de voordeur uitstapt de kou in, alleen maar gekleed in een paar dunne lagen sportkleding, om 24 km in een tempo van 11 km/uur, heuvel op en heuvel af hard te lopen door de prachtige en toch wel zonnige Veluwe, ondertussen deze zin bedenkend. Ik had mijn flesje drinken vergeten maar had nergens last van en liep in een tempo tussen de 5:00 en 5:50 min/km, heuvelaf lekker versnellend. Na 2 uur en 22 km voelde ik me nog zo goed dat ik er nog 2 km door het dorp aanplakte en totaal 2:11 gelopen heb. Heerlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten