zondag 14 maart 2010

Warnsborncross plus lange in- en uitloop

Vandaag de Warnsborncross gelopen en omdat ik wel wat meer kilometers wilde maken dan de maximale 16.5 km besloot ik erheen te lopen. Een mooie route door bos en hei en na 12 km in 1:08 kon ik me inschrijven. Er waren veel groep 5 lopers waarvan de meeste de 5.5km gingen doen. Gordon was een van de weinige op de 16.5 km; ik had hem in zicht tot halverwege de 2e ronde en toen ging het steeds moeizamer met kilometer tijden van 5:43 en de laatste 2 km zelfs boven de 6 minuten. De totale 16.45 km gelopen in 1:29:55. Ondertussen dus 28.5 km in de benen en toen moest ik naar huis. Dat ging gepaard met veel wandelen en dan weer 500 meter hardlopen. Uiteindelijk heb ik 32 km hardgelopen en 6 km gewandeld.
Best een flinke trainingsweek geweest met pittige trainingen op dinsdag (3x2000m; totale afstand: 14.4 km) en donderdag (fartlek; totale afstand: 12.7 km). Vrijdag een loopje van 20.3 km gedaan in 1:54. Totaal deze week: 79.4 km. Volgende week zondag de marathon in Rome. Niet echt getaperd dus, maar deze week alleen nog maar dinsdag verder niet meer trainen. Bovendien zie ik Rome echt als een training voor Rotterdam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten