maandag 29 maart 2010

Trainings afstanden versus schema voor Rotterdam

De afgelopen 3 maanden heb ik keurig mijn afgelegde trainingskilometers vastgelegd in een Excel grafiek om te vergelijken met mijn schema voor de Rotterdam marathon.
De totale hoeveelheid kilometers per week wijkt geregeld wat af van mijn schema. Naar beneden toe door de Safarirun van maar 5 km in week 4, door ziekte in week 9 en de afgelopen 2 weken door de reis naar Rome. En naar boven toe omdat ik ook nog van huis naar CIKO ging rennen of toch ook nog maar op woensdag een training inlastte. Maar de geplande langste afstanden per week heb ik keurig opgevolgd alhoewel soms iets langer (week 7 +3 km; week 11 +7 km). De komende week misschien nog maximaal een 20 km loop, maar ik ben fit en heb geen pijntjes. Ik ben er heelmaal klaar voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten