maandag 16 mei 2011

Herstelloop bij "The Hague Road Runners"

Vanavond heb ik meegelopen met "The Hague Road Runners" die op nog geen 2 km van mijn etage een mooi clubhuis hebben. Op hun website staat heel duidelijk wat voor loopgroepen ze hebben en kun je heel eenvoudig een goede keus maken. Ik kwam dus bij een groep die precies de trainingssnelheid en omvang heeft als groep 5 bij CIKO. Zij trainen op maandag en woensdag wat wel een nadeel is als je op zondag een wedstrijd hebt gelopen zoals ik. Maar gelukkig deden ze een rustige loop vandaag. Dat zeiden ze tenminste, maar het was best pittig. We liepen door het duingebied dus veel mulle zandpaden en veel heuveltjes (duintjes eigenlijk) vaak met trappen. Als je kijkt op de hoogtekaart hieronder zie dat het erg geaccidenteerd is maar de heuveltjes zijn veel lager dan op de Veluwe en je loopt op zeeniveau en soms zelfs eronder. Met het heen en weer lopen naar het clubhuis erbij kwam ik op 16.4 km. Het was niet echt een herstel loop maar het ging prima.
Deze club organiseert op 10 juli de Zwarte Marathon van Scheveningen naar Noordwijk en terug. Dus voor wie het leuk vind om een eindje over het strand te rennen...

1 opmerking:

  1. Heb 'm op de agenda gezet maar beloof nog niks. Lijkt me wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen