vrijdag 1 juli 2011

Alweer een half jaar voorbij

Gisteravond een rustig loopje gedaan; heerlijk door de duinen en over het strand. Soms tot aan m'n knien in het water omdat je plots op een zandbank loopt en niet helemaal terug wilt. In anderhalf uur precies had ik 16 km gelopen. Daarmee komt mijn totaal in dit eerste half jaar op 1611 km. Een heleboel maar vooral natuurlijk door de 2 marathons en 5 lopen die nog langer waren (43, 45, 2 x 50 en 51.5 km). Tot nu toe dus elke maand een marathon (plus) gelopen en dat wil ik eigenlijk wel volhouden. Op 10 juli staat de Zwarte marathon gepland. Georganiseerd door mijn nieuwe club HRR, lopen we over het strand van Scheveningen naar Noordwijk en terug. Begin augustus heb ik een mooi event gepland maar daarover later meer. En in oktober wil ik wel weer in Amsterdam de marathon lopen. Nu nog wat voor de resterende maanden.
De foto is van de finish afgelopen zondag na 6:20 uur. Je ziet rechts nog mijn trouwe supporters Antoinette en Edwin weglopen.

1 opmerking:

  1. Heb het nog even nagekeken. In het eerste half jaar loop ik 1610km. Dat kan geen toeval zijn!
    Edwin

    BeantwoordenVerwijderen