vrijdag 30 december 2011

Egmond Halve Marathon 2012 rennen voor het goede doel

Volgende week zondag ga ik de Egmond aan Zee halve marathon rennen voor het goede doel. Een collega van mij heeft samen met vrienden de stichting ProjectsNow opgezet, die zich inzet voor een gemeenschap op het platteland van Zambia. Het grootste project dat tot nu toe is gerealiseerd is de bouw van twee klaslokalen en het opknappen van vier lokalen voor de Bbakasa Community School in de Siavonga Rural Area. Verder zijn vier bestaande lerarenwoningen opgeknapt en is ook een nieuwe lerarenwoning gebouwd. Een aanwezige kliniek is gerenoveerd en dit is eind oktober 2011 opgeleverd. Bij deze kliniek gaan ze een zusterwoning bouwen. Zodra de woning gereed is, zal de Zambiase overheid een zuster plaatsen die aan de slag gaat in de kliniek. Op dit moment werven ze fondsen voor de bouw van de zusterwoning. Ze hopen begin 2012 voldoende geld te hebben verzameld om de woning te bouwen. 
De Egmond aan Zee sponsorloop moet hier een bijdrage aan leveren. Ik ben natuurlijk door mijn collega gevraagd mee te doen.

Wil je mij sponsoren?

Je kunt een bedrag storten op SNS Bank rek. 91.82.58.839 t.n.v. “Stichting ProjectsNow” – (onder vermelding van mijn naam). Stuur mij dan een email (f.vanhuizen@hetnet.nl) hoeveel je gestort hebt dan kan ik dat op mijn sponsorlijst noteren.


Je kunt je bijdrage ook rechtstreeks aan mij overmaken op rekeningnummer 1722116 t.n.v. F. van Huizen o.v.v. “Stichting ProjectsNow”.

 
Elke euro gaat direct en voor 100% naar Bbakasa/Namoomba in Zambia, maar voel je tot niets verplicht.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten