zaterdag 31 december 2011

Laatste duurloop in 2011

Een klein groepje, Jan, Wim, Gerrie, Janna Said en ik, trotseerden vanmorgen om 9:00 uur de regen voor een lange duurloop. Het regent koud als we vertrekken maar gelukkig wordt het snel minder en miezert het alleen nog maar. Al gauw heb ik het zo warm dat de muts en handschoenen uit kunnen. We lopen over bekende paadjes over en om de Rozendaalse heide. Het is grijs overal en we komen niemand tegen.
De plassen worden eerst nog ontweken maar later stampen we er recht doorheen. De laatste kilometers zet ik vanuit het achterveld een paar keer aan en dat voelt goed. Ik heb weer power. Het laatste stukje fietspad langs der Schelmse weg ga ik wel redelijk hard maar Wim en vooral Said maken er een echte lange sprint van. Na 2:11 uur en 20.4 km weer terug bij de auto's. We hebben heerlijk gelopen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten