dinsdag 21 februari 2012

Herstel training (?)

Gisteravond voelde ik me genoeg hersteld van de marathon zondag om naar het clubhuis van HRR te lopen om mee te doen aan de training. We liepen met een klein groepje van slechts 7 man door de donkere Wassenaarse straten waar je op enige afstand de kapitale villa's kon ontwaren. Deze keer deden we een vrij uitgebreide loopscholing en het was lekker om volop mee te doen. Daarna de hoofdmoot: 7 x 500 meter in tempoduurloop. Dit ging over een smal straatje door het bos waar geen auto's mogen komen (zie foto) dus we konden goed onze gang gaan. Na de eerste keer echt rustig aan te hebben gedaan heb ik alle 6 volgende toch in 12 km/uur gelopen. Alle clubgenoten waren ver voor me en sommigen deden het in net onder de 2 minuten. Daarna moesten we nog een eind terug naar het clubhuis. Dat ging prima, de jongens die zich eerder zo uitgeslooft hadden konden mij nu maar nauwelijks volgen. Tenslotte nog de 2 km naar huis en ik had er weer 18 km opzitten. Het langzaam opbouwen van mijn duurvermogen gaat goed. Komend weekend 2 x een 32 km loop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten