donderdag 7 juni 2012

Bedriegertjesloop (11 km)

De Bedriegertjes in Rozendaal
Gisteravond stond ik voor de zesde keer aan de start van de Bedriegertjesloop. Na alle regenbuien was het opeens weer prachtig weer. Ik had al met een omweg erheen gerend zodat er al 2 km op het klokje stonden. Ik begon gelijk met Peter J., René en Bernard en we deden in het begin heuvelop rustig aan. Ik had al flink wat kilometers gemaakt deze week dus ik zag ze gedrieën van me weglopen. Na een paar kilometer kon ik wat versnellen en haalde al gauw Bernard in. René en Peter zag ik op respectievelijk 50 en 100 meter voor me uit. Heuvelop bij het Rozendaalse veld deed ik rustig aan, maar boven gekomen ging ik mee met een loper die me inhaalde. Op het veld haalde ik René in en heuvelaf ging mijn tempomaker heel hard en ik ging heel hard mee. Haalde dus ook Peter in, maar op het lastige stuk met zand verderop ging hij me weer voorbij. De laatste afdaling ging ik weer voluit om onder de 50 minuten te komen, maar dat lukte net niet: 0:50:05. Peter was 10 sec voor mij en René 10 sec achter mij en ik was heel tevreden.
Na wat sportdrank en wat praatjes ging ik weer op pad voor wat extra km's via de Emmapiramide; bij thuiskomst had ik totaal 21.3 km gelopen.
Afstand: 11 km; Tijd: 0:50:5; Tempo: 4:33 min/km; Snelheid: 13.2 km/uur
Rode lijn is de wedstrijd, blauwe lijnen extra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten