vrijdag 8 juni 2012

Zeven dagen achter elkaar gelopen

Start Bedriegertjesloop (foto van Maarten)
Om te zien of mijn lichaam het al aankon heb ik 7 dagen achter elkaar minstens 20 km gelopen:
  • Vrijdagavond laat mijn favoriete rondje met extra lus. Aan het eind toen het al bijna donker werd nog lang naar een groepje zwijnen en 2 reeën staan kijken - 22.1 km
  • Zaterdagochtend naar Valkenhuizen gelopen en met Bart en Bernard een rondje over Warnsborn van 15 km. Niet te lang want Bart kwam terug van blessure en Bernard had al heel lang niet gelopen. Mijn totaal 23.8 km
  • Zondagochtend de trailrun promotiedag waarover ik al geschreven heb - 28.4 km
  • Maandagavond een piramide training bij mijn Haagse clubje. 1-2-3-2-1 minuten en dat 3 keer. In het begin kon ik haast geen tempo maken en was ik ver achter de anderen,maar na verloop van tijd liep ik gemiddelden van 14 km/uur. Daarna nog een rondje door het Haagse bos om te eindigen op 23.5 km
  • Dinsdagavond eerste naar de sportschool gerend en terug (2 km) en daarna via Voorschoten, Stompwijk, Voorburg weer naar Den Haag - 30 km in 2:39 (mooi tempo dus). Totaal 32 km.
  • Woensdagavond de Bedriegertjesloop waarover ik al geschreven heb - 11 km plus nog dat extra rondje. Totaal 21.3 km.
  • Donderdagavond van huis naar de training bij CIKO gelopen. Onder leiding van Maarten een rustige loop met wat versnellingen, waar ik volop aan meedeed, in de stromende regen. Daarna via een omweg door het bos terug naar huis - 24.1 km.
Totaal in 7 dagen dus 175 km en ik voel me nog prima. Geen pijntje hier of daar en ik vind het ook nog steeds leuk. Dit ga ik nog 2 keer doen voor de TAR, maar dan eerst minimaal 30 km per loop in juli en dan nog een met minimaal 35 km per loop in de eerste week van augustus. Komende zondag de marathon van Amersfoort en dan tot half augustus nog 4 marathons en 4 traillopen van 50 km. Als dat allemaal goed gaat kunnen we vol vertrouwen aan de TAR beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten