donderdag 21 juni 2012

Runner's High Midzomernacht in Amsterdam

Vanavond Gisteravond (want het is al na 12-en) was ik in de Sporthallen Zuid in Amsterdam omdat het boek 'Runner's High' van Tim van der Veer gepresenteerd zou worden. De Arbeiderspers en Runner's World hadden er een heel programma omheen gebouwd waarbij de snelste schrijvers van Nederland hun allermooiste hardloop verhalen kwamen vertellen. Voor een toegangsprijs van € 25,00 kreeg je het boek gesigneerd mee, 2 drankjes en 7 presentaties. Er waren zo'n 50 mensen op afgekomen waar ik er diverse van kende uit de hardloopwereld. Dolf Jansen begon op zijn gebruikelijke high-speed ADHD tempo met een zeer grappige toespraak/conference. Daarna volgden een journaliste van Runnersworld, een zanger en de schrijver zelf. Zijn boek ging o.a.a over zijn hardloop belevenissen in Nepal en daarover las hij een stuk voor uit zijn boek. Na de pauze was er Jolanda Linschoten die uit haar boek "Eenzame uren" voorlas. Leuke stukjes, dus ik heb dat boek ook maar direct gekocht bij haar. Tenslotte de wel bekende Dirk van Weelden die leuke fragmenten uit zijn werk voorlas. Veel voorgelezen dus vanavond en dat maakte het wel een beetje saai. Maar ik heb voorlopig genoeg te lezen.

2 opmerkingen:

  1. volgens mij was je deze avond gewoon aan het trainen met ons.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grote Soms zie ik heel mooi en makkelijk gemaakt blogs, maar in de meeste opzichten zijn ze erg handig als uw blog
    http://www.inuwtuin.nl/blokhutten

    BeantwoordenVerwijderen