zondag 31 maart 2013

Rondje Deelerwoud

Vandaag eindelijk weer eens op pad na anderhalve week niet gelopen te hebben. Vorig weekend was ik in Porlezza en daar was het vreselijk koud en regende het bijna constant en afgelopen donderdag oon even geen zin.
Het was vanmorgen nog vroeg (8 uur wintertijd) toen ik vertrok en beneden het vriespunt, dus goed ingepakt. Vanaf huis in Velp richting Rozendaalse veld en dan rechtdoor. Op gegeven moment Eerbeekse pad oversteken en lange heuvel op en dan richting Groenendaal en het Deelerwoud. Als je daar een beetje buiten de paden loopt zie je heel veel reeën en herten. Ik zag wel 6 groepjes langs rennen.

Het lopen ging heerlijk op een rustig tempo. De heuveltjes kostten geen enkele moeite. Uiteindelijk weer bij het museum met het vliegtuig en dan langs de crossbaan terug. Na 25 km werden de benen toch wel zwaar en heb ik een paar keer gewandeld. Na 32 km en een beetje was ik weer terug. Komende week proberen weer wat meer te lopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten