zondag 3 oktober 2010

Rondje Hyde Park in London

Van woensdag tot en met zaterdag was ik in London voor een door mijn bedrijf ,Genzyme, georganiseerde meeting. Woensdag en donderdag was ik nog betrokken bij de voorbereiding en vrijdag en zaterdagochtend was de meeting. Uit de hele wereld waren artsen die patiënten behandelen met de ziekte van Gaucher. Er was een goeie mix van klinische en wetenschappelijke lezingen en ook werden er patiënten gepresenteerd. We hadden allemaal een zogenaamd Spotme device gekregen waarop het programma, de abstracts en de deelnemers met foto opstonden. Dit bespaart heel veel papier. Op het kleine toetsenbordje kun je vragen typen die dan op het scherm verschijnen na een lezing. Je kunt met een radar mensen opsporen die je zoekt en er kan mee gestemd worden. Tijdens de patiënten behandeling kun je multiple-choice keuzes maken uit de diagnose en de behandeling en de uitslag kwam dan ook op het scherm.
Natuurlijk had ik de loopspullen mee en zaterdagochtend om half zeven op pad. Het Hyde park was dicht bij mijn hotel dus over de nog stille Londense straten daarheen gelopen en een rondje gemaakt. Totaal 9.8 km in 52 minuten.
Vanochtend mijn laatste lange duurloop voor de marathon over 2 weken. Over de weg naar Dieren en dan via Laag-Soeren naar Eerbeek en bij Coldenhove het Eerbeekse pad op. Na een heel lang stuk kun je dan via de heidevelden weer terug naar Velp. Na precies 3 uur had ik 31,7 km afgelegd met slechts een gering verval. Mooie training.

1 opmerking:

  1. Ik was al bang dat je niet aan je km zou komen. Over twee weken sta ik naast jou aan de start van Amsterdam. Geen PR ambities. Het zou fijn zijn als ik gewoon lekker finish om daarna nog een pintje te kunnen verdragen Maar goed zeg nooit nooit

    BeantwoordenVerwijderen