zondag 1 januari 2012

2011: een prachtig loopjaar

De mooiste lopen dit jaar waren natuurlijk het Gondo event met de doppel marathon door de Alpen en de South Devon Coastal Trail run langs de prachtige Engelse kust. Maar de nachtelijke strandloop, de Elchoirtoise trail en de Zestig van Texel (hoewel DNF) waren ook prachtige evenementen. Totaal heb ik dit jaar 3026 km gelopen, waarvan 2280 trainingskilometers en 760 wedstrijdkilometers. Drie weken afgelopen jaar liep ik meer dan 100 km en 5 weken meer dan 80 km. Totaal 7 marathons gelopen, 2 lopen van ongeveer 45 km en 3 keer een 50 km loop. Drie keer een parcoursrecord verbroken en mijn PRs op de 5 km (2 maal), 30 km en marathon. De HAN-KAN marathon liep ik in 3:26:39, een verbetering van 10 minuten van mijn beste tijd. Het meest genoten van de geweldige traillopen in binnen- en buitenland. In 2012 staan er weer verschillende op het programma maar de grote uitdaging is natuurlijk om samen met Edwin de TAR te volbrengen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten