maandag 9 januari 2012

Full Moon Trail Run na oproep op Twitter

Afgelopen woensdag twitterde Paula IJzerman (@runningironlady) dat ze een Full Moon Trail Run (twitter hash tag: #FMTR) ging organiseren op maandag en dat je je kon aanmelden. Het zou ergens in de Kennemerduinen zijn dus helemaal niet zo ver van Den Haag.
Het leek mij wel een mooie herstelloop na Egmond. Was vanochtend een beetje stijfjes maar had verder nergens last van hoewel ik er toch flink aan getrokken had gisteren.
Vanavond dus om 20:00 verzamelen bij het station van Santpoort-Noord. We mochten over het landgoed Duin en Kruitberg lopen na toestemming van de boswachter. Dit landgoed is onderdeel van de Kennemerduinen dat van Zandvoort naar IJmuiden loopt. Met 13 mannen en vrouwen gingen we op pad; iedereen voorzien van een hoofdlamp. Dat was nodig want we gingen over smalle paadjes heuvel op en af waar het soms moeilijk was de boomwortels te herkennen. Goed de benen optillen dus. De volle maan was goed te zien en die lichtte ons zo nu en dan ook bij. Paula was zoals gebruikelijk weer in een fraaie outfit. Rood/oranje rokje, knalroze tight en lichtroze kousen (zie foto). Zij heeft in 2010 de TAR gelopen dus ik kon heel veel vragen over haar ervaringen. We liepen heel rustig nog onder de 10 km/uur en ik moest zo nu en dan wel teruggefloten worden omdat ik te hard ging. Na een prachtig rondje waren we na 11.5 km en 1:20 weer terug bij het station. Zoiets moeten we ook maar een keer op de Veluwezoom organiseren.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten