vrijdag 18 januari 2013

Trainen in de sneeuw

Een van mijn goede voornemens voor dit jaar was om weer elke dinsdag- en donderdagavond te gaan hardlopen net als ik al jaren gedaan heb bij CIKO. Een uur of anderhalf uur is dan genoeg. Dinsdagavond heb ik een rondje Basel gedaan met 12.5 km in een tempo van 11 km/uur.
Gistermiddag was het gaan sneeuwen en toen ik 's avonds op pad ging lag er wel bijna 5 cm. Ik had mijn trailschoenen aan en daarmee kon ik prima over de verse sneeuw lopen. De straten waren rustig en ik kon op de weg lopen. De eerste 3 km waren weer heuvelop en daarna ging ik weer zwervend door het dorp. Ik kwam uiteindelijk bij de grenspost uit en vandaar met nog een omweg hier en daar terug naar huis (11.3 km in 1:10). Niet erg snel maar heerlijk gelopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten