vrijdag 10 mei 2013

Rustige lange duurloop over de Veluwe

De maandag na de marathon was ik wat stijfjes en 's-avonds ontzettend moe, maar geen enkel spierpijn of ander ongemak. Vandaag weer een lange duurloop gedaan over de Veluwe. Het was lekker weer en het lopen ging goed. Ik plakte elke keer weer een extra stukje aan m'n parcours dat ik eerst van plan was en uiteindelijk had ik 31.6 km afgelegd in iets meer dan 3 uur. Flink wat hoogtemeters weer (+325 m).
Net als Edwin zie ik ook af van de 80 km rond de Mont-Blanc eind juni. Mijn dochter en haar man komen de dag erna weer definitief naar Nederland na 3 jaar New York. Hij heeft een baan gevonden bij het Nederlands Kanker Instituut in Amsterdam. Natuurlijk wil ik er dan bij zijn.
Edwin heeft zich ingeschreven voor de Salomon 4-trails en ik heb ook er veel zin in om dat te gaan doen. Het is maar 150 km in vier dagen :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten