donderdag 19 december 2013

Grootvader geworden

Gisteravond heeft mijn dochter een klein meisje ter wereld gebracht.
Het is een stevig kind (4080 gram) dat twee weken over tijd was. Maar moeder en dochter maken het nu prima.
Een nieuwe fase in mijn leven dus, maar ik blijf natuurlijk gewoon hardlopen (zeg maar een hardlopa). Hopelijk kan ik over zo;n 15 jaar samen met haar aan een wedstrijdje meedoen. Ze heeft stevige voeten zoals op de foto te zien dus dat zal wel goed gaan. Nu zitten er nog slangetjes in voor infuus en hartslagmeting (in rust 115 bpm).
Vanavond weer eens met CIKO groep 5 meegetraind. Een rustige duurloop met wat versnellingen onder leiding van Wim. Ik was naar Valkenhuizen gerend en de training besloeg 12 km dus totaal 20 km. Leuk om iedereen weer eens te zien en te spreken.

1 opmerking: