zondag 15 december 2013

RDL in Duitsland op zoek naar de sneeuw



Vorige week had ik tijdens mijn loop heuvels in de verte gezien met sneeuw erop. Het leek me wel leuk om daar een RDL te lopen. Dus met de auto op pad. Niet mijn eigen auto want die heb ik verkocht, maar ik heb nu een geleend exemplaar zodat ik snel naar Nederland kan als het kleinkind zich aandient. Voorlopig heeft ze daar nog geen zin in en is nu al 12 dagen over tijd.
Op pad dus Duitsland in op zoek naar de besneeuwde heuvels. Ik zag ze wel liggen en kwam ook dichterbij maar kon niet echt aan de voet van de heuvels komen. Dus uiteindelijk maar aan de kant geparkeerd op plek waar ik wandelaars zag. Dan kon ik er ook goed hardlopen. Weer zo goed en kwaad als het ging richting de sneeuw. Maar ja natuurlijk geen rechte weg erheen, maar ondertussen heerlijk lopen in prachtig winterweer met veel heuvelwerk.


De foto is gemaakt op 4 km, maar op 12 km was ik nog steeds niet bij de sneeuw. Elke keer weer achter een andere heuvel. Tijd om terug te gaan want ik begon het wel koud te krijgen. Maar ja ik had kriskras gelopen en de richting een beetje kwijt dus waar was nou mijn auto? Gelukkig had ik een telefoon met GPS en ik wist hoe het dorpje heette waar ik begonnen was. Zo was ik na 23.8 km weer terug bij de auto, maar dat wist ik pas na enige berekening achteraf. De Garmin was er al na 17 km mee gestopt; de batterij is niet goed meer. Kachel hoog en naar huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten