dinsdag 13 april 2010

Lacrosse - een snelle en ruige sport

Tijdens de marathon in Rotterdam zag Jan V op een sportveld mannen met helmen en een soort vlindernetjes vreemde dingen doen. Zijn overige qualificaties zal ik hier niet noemen want dan krijg ik mot. Zoals ik al zei is dit Lacrosse, een sport die al meer dan 100 jaar oud is en zelfs nog op het Olympische programma heeft gestaan. Het is heel snel en je mag bijna alles doen om je tegenstander te verhinderen te scoren. Kijk maar op deze video hoe het daar toegaat.

2 opmerkingen:

  1. Frans, ik ben overtuigd. Een stoere sport. Het ziet er alleen zo ... ja ... vlindernetjesachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé jongens, ik ben vandaag super opgewonden. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening van LAPO M-F hadden gekregen en toen besloot ik een aanvraag in te dienen op basis van populaire aanbevelingen en nog maar een paar uur geleden bevestigde ik een totaalbedrag van 50.000 euro op mijn rekening. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om zich aan te melden via hun e-mail: lapofunding960@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen