woensdag 15 september 2010

Geplande wedstrijden voor de rest van het jaar

Ik heb maar eens uitgezocht aan welke hardloopwedstrijden ik het laatste kwartaal van 2010 mee zou willen doen. Het is een fraai lijstje geworden met marathons, 60 km en 30+ km trails, maar ook de 'gewone' halve marathons en 15 km lopen. Drie lopen in Belgie en een loop in Duitsland. Voor sommigen ben ik al ingeschreven; over de anderen ben ik nog aan het nadenken.
En ja inderdaad, ik ga 25 september een 35 km trail doen en de dag erna een 21.1 km run. Als ik ooit nog aan de Transalpine run of een Sahara run wil meedoen met 5 tot 8 dagen achter elkaar een lange afstand moet ik daar toch een beetje aan gaan wennen. Dus zaterdag naar Malmedy ongeveer 70 km ten zuiden van Maastricht voor de Trail des Hautes Fagnes. Een trailloop dus van 35 km met vele hoogtemeters door de Eiffel. Overnachten in Maastricht en dan op zondag met een grote CIKO groep de St. Pietersbergloop van 21.1 km lopen.
Als iemand met een van de "loopjes" op mijn lijst mee wil dan hoor ik dat graag.

Alle links naar de wedstrijden staan tijdelijk aan de linkerkant

1 opmerking:

  1. Wow. Mooi lijstje. De toon is gezet. Je weet een aantal ga ik met je mee. Volgens mij moet je nog wat strepen. 130 km in een weekend lijkt me zelfs voor jou wat teveel.

    BeantwoordenVerwijderen