zaterdag 15 januari 2011

3 loopjes op 1 dag

Donderdag liep het lopen een beetje uit de hand. De auto moest weer naar de garage dus ik dacht dan loop ik wel terug. Maar ja dan moet je ook 's-middags er weer heen lopen om dat ding op te halen. De lopen waren mooi. Langs de Rijn en de IJssel waar het water heel hoog tot aan de dijken stond. Uiterwaarden helemaal onder water. Zou mooi zijn als het nu hard gaat vriezen! Maar ik vergat wel dat het fietspad onder de A12 brug over de IJssel ook helemaal onder water stond (bij pijltje op foto). Moest daardoor enorm omlopen. Toen had ik er al bijna 30 km opzitten. Toch maar naar de training gegaan want dat wil ik nooit missen. Ik dacht nog 10 km maar Gordon ging rondje Koningsweg doen en dus nog eens bijna 16 km. Kwam mijn totaal mooi op 45 km in een totaal tijd van zo'n 4 uur. Wat niet verstandig was omdat ik vrijdagavond een 50 km loop ging doen. Maar je bent ultraloper of niet...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten