zondag 23 januari 2011

Lekkere lange duurloop

Omdat ik familie om half negen vanochtend bij station Arnhem moest afzetten ging ik vroeg op pad voor mijn duurloop. De Veluwe lag er verlaten, grijs en mistig bij, maar het was droog en niet koud. Het begin ging heel langzaam maar hoe langer ik bezig was harder het ging naar mijn idee. Het werd een grote ronde langs Carolinahoeve en de Posbank en ik pakte zo nu en dan nog onbekende paden. Altijd leuk om te zien waar je dan uit komt. Aan het eind ook nog even de Emma pyramide. Eenmaal boven stond er 27 km op de teller, dus helemaal doorgelopen naar de rotonde bij Rozendaal en dan door Velp nog een rondje om de 30 km vol te maken. Uiteindelijk werd het 30.3 km in 2:54 en wel 667 hoogtemeters. Goeie training voor onze marathon plus loop in Engeland op 19 februari. Dinsdag rustig aangedaan bij de pyramide training, maar wel 13.5 km. Donderdag naar Valkenhuizen heen en weer gelopen, maar ook rustig bij de 6 x 800m training, kwam het totaal op 18.5 km. Een week totaal van 62.3 km. Een rustige week dus want de helft van vorige week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten