donderdag 3 mei 2012

Chalets te huur aan het meer van Lugano (advertentie)

Eind maart ben ik naar het plaatsje Porlezza in Italie geweest aan het meer van Lugano. Daar is een grote camping met allemaal houten chalets die door de eigenaren verhuurd en soms verkocht worden. Ik ben nu de trotse eigenaar van 2 chalets die op zo'n 20-30 meter van het meer afstaan. Deze chalets wil ik gaan verhuren (en dat zijn ze nu al voor het hoogseizoen), maar ik wil er natuurlijk ook zelf regelmatig vertoeven.
Porlezza ligt op 920 km van Arnhem en kan dus in één dag gereden worden. Op onze trip zijn we echter naar Milaan Malpensa gevlogen en hebben daar een auto gehuurd. Dan is het maar een uur rijden. Dit is bijna even duur maar dan zonder de lange vermoeiende rit. De auto kan naast het huisje worden geparkeerd.
De chalets zijn volledig ingericht en bieden plaats aan 5 personen. Ze hebben een grote veranda waar het heerlijk is om te zitten. Toegang tot het zwembad op de camping is inbegrepen en verder zijn daar tennisbanen, een pizzeria, een winkel, en een speeltuin voor de kleintjes. Je hoeft dus eigenlijk de camping niet af, maar er valt veel te zien en te doen in de omgeving.
Op de website staan meer foto's, de prijzen en de beschikbaarheid.
Natuurlijk heb ik daar ook een rondje hardgelopen; een klein rondje om het dorp van net 3.5 km. Maar vlakbij is een mooi pad langs het meer (de Sentiero dell'Olivio) waar je een prachtige loop kunt maken.
De chalets liggen in het rode rondje vlak aan het meer van Lugano

Geen opmerkingen:

Een reactie posten