woensdag 23 mei 2012

Zeer rustige loopweek

Vorige week dinsdag was ik in Velp en heb 's avonds meegedaan met de pittige fartlek training van Gordon, maar totaal slechts 11 km. Woensdagavond moest ik inpakken en klaarmaken voor onze trip op donderdag naar Porlezza in Italie. We wilden in 2 dagen de chalets die we verhuren in de beits zetten. Dus vrijdag en zaterdag vroeg op, huisjes schoonmaken, schuren en beitsen totdat het donker werd. Het begon zaterdag te regenen dus we hadden vertraging en we besloten om ook zondag te blijven en door te werken. Dus ook zondag weer de hele dag bezig, maar we kregen het af. Elke dag na het werk gingen we om een uur of negen naar een restaurant en daarna al snel naar bed, dus van lopen kwam niets terecht, maar ik had wel spierpijn van het trappetje op en af klimmen en boven mijn hoofd werken. Maandag zijn we in precies 10 uur naar huis gereden en gisteren was ik weer aan het werk.
Maar gisteravond naar de sportschool en daarna nog een snelle 10 km in 49 minuten door het Haagse bos. Komende dagen weer kilometers maken; zaterdag geeft Gordon een heuvelachtige duurloop training van 2 uur waar ik aan mee ga doen. Deze begint om 9:30 en start vanaf de parkeerplaats tegenover de ingang van kasteel Rozendaal. Als je mee wil, laat het dan nog even aan Gordon weten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten