zondag 9 september 2012

TAR dag 8 + 1: Sexten - Velp (960 km, 11:00 u)


Pasta eten met de broers Ward en Tjerk die het niet gered hebben en Pieter die het zonder zijn maatje heeft uitgelopen.



Na de pastaparty en het feestje gisteravond met de uitreiking van het finishers T-shirt (met natuurlijk veel klein leed bij degenen die het niet gehaald hebben), live muziek en veel bier moesten we vanmorgen weer vroeg op om de bus van 7:30 u naar München te nemen. Deze tocht duurde 5 uur en we waren even bang dat we onze vlucht zouden missen, maar alles liep gesmeerd. Op Schiphol reden geen treinen maar we werden opgehaald door de vrouw en dochter van Edwin want ze hadden een familiefeestje in de buurt. Ze hebben mij met mijn loodzware tas gedropt op het station van Breukelen en in Arnhem stond mijn zoon me op te wachten. Hij heeft me naar huis gereden en voor me gekookt. De eerste spullen in de was en e-mails lezen. Ik voel me prima en helemaal niet moe; moet misschien nog komen. Goed uitrusten in ieder geval de komende dagen.
Alle lopers met hun finishers T- shirt op het podium.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten