donderdag 28 februari 2013

Weer goed bezig

Leuk straatje waar ik doorheen kwam met een steile heuvel
Dinsdagavond was ik hier in het dorp naar een prachtig concert van de beroemde hoboist Albrecht Mayer met klein orkest die werken van Bach speelde. Geen tijd dus meer om te lopen.
Gisteravond dus op pad voor mijn rondje Basel. Langs de Rijn heen en dan weer terug langs de andere kant van de Rijn. Toen ik bijna thuis was had ik 14 km gelopen dus nog maar een rondje in het dorp. Uiteindelijk een mooie 18 km gelopen zonder enige problemen.

Vanavond een rondje door het dorp. De eerste 3 km van mijn heuvel en toen kwam ik op een donker bospad. De weg was heel moeilijk te zien, maar niet te hard lopen en de voeten goed optillen en dan gaat het prima. Een beetje rondgedwaald en uiteindelijk was ik bij de grenspost. Vandaar in min of meer rechte lijn naar huis en ik had er weer 15 km opzitten. Heerlijk gelopen op een rustig tempo.
Uitzicht op de Rijn en de Mittlerbrucke vanaf het hoogste punt van mijn loop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten