zaterdag 7 september 2013

Rondje in de Englischer garten in München

Beierse hoempamuziek
Vanaf maandag ben ik al in München voor een face to face (F2F) meeting met mijn collega medical writers van Novartis van over de hele wereld. Met 15 collega's uit de VS, 30 uit India, 6 uit Japan, 2 uit China, en de 15 uit Basel volgen we lezingen en trainingen en bediscussiëren we onze processen. Daarnaast is er tijd voor een stadswandeling en een diner in het Hofbrauhaus waar we Beierse muziek en dans voorgeschoteld krijgen en grote 1-liter glazen bier wegdrinken.

Ik had natuurlijk mijn hardloopspullen mee dus erop uit in een vrij uurtje op woensdag. Een park langs de rivier de Isar is vlakbij en vandaar uit kon ik doorsteken naar de fraaie Englischer Garten. Lekker tempo gelopen en na een half uur omgedraaid en een iets andere route terug. Mijn Garmin had 18 minuten nodig om verbinding te maken dus de route op de uitdraai begint pas halverwege, maar uiteindelijk heb ik 11-12 km gelopen in een uur. Gisteren bijna hetzelfde rondje gelopen, maar 10 minuten langer. Straks rijd ik van hier (ik was hier met de auto heen gereden) naar een klein plaatsje Ochsenbach waar ik morgen een ultra-trail ga lopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten