zondag 1 september 2013

Rustige lange duurloop

Vandaag op pad voor een RDL van minstens 3 uur. Moest natuurlijk eerst de heuvel over en koos maar weer eens een andere route. Al na 10 minuten was het zo steil dat ik moest wandelen. In het begin ging het niet echt lekker en even later op een plat stuk ook maar even gaan wandelen. Na een half uur voelde het weer goed en ik ging op een zeer rustig tempo verder; over de velden en door de bossen; prachtig om te lopen. Een heel andere route dan ik tot nu toe gedaan had. Ik koos willekeurig wegen die me goed leken maar wel met het idee om een grote cirkel te lopen. Soms moest ik heel kort over autowegen lopen, maar kon er altijd gauw weer vanaf een secundaire weg in. Na 28 km kwam ik bij de rivier de Wiese uit en wist ik hoe ik moest lopen. Gewoon de rivier volgen. Bij 31 km maakte ik echter de verkeerde keus en kwam in bebouwd gebied. Gelukkig waren hier fonteintjes waar ik kon drinken want ik had niets meegenomen. Verder gewoon doorzetten en pas bij 36 km voor het eerst heel kort wandelen. Dat nog twee keer gedaan en na 41 km en 4:30 was ik weer thuis. Prima training!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten