vrijdag 15 januari 2010

Website om je kilometers te noteren

Op zoek naar alternatieven voor Sporttracks kwam ik Dailymile tegen. Het ziet er op het eerste gezicht leuk uit en je krijgt de gelopen kilometers leuk gepresenteerd. Maar je moet het met de hand invoeren en een echte goede analyse is niet te maken.
Ik heb van de afgelopen 10 weken alles ingevuld plus nog wat wedstrijden van daarvoor. Nu weet ik dat ik 0.02 keer de wereld rondgelopen heb en dat ik de energie van 280 donuts verbrand heb. Ook heb ik 21.27 gallons (?) benzine bespaard door te gaan hardlopen.
Er zijn ook diverse Challenges. Wie heeft het eerst 1000 miles gelopen of wie loopt het eerst 2010 miles in 2010.  Daar sta ik nu op de 45e plaats van de 117 deelnemers.
Maar goed, 't is even leuk en ik ga me maar weer uitschrijven.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten