zondag 3 januari 2010

Rondje Koningsweg vanaf huis- en weer in de sneeuw

Het zal eerst flink moeten dooien voordat we weer op de bospaden kunnen lopen. En dat zal nog wel even duren. Daarom opnieuw een rondje op de openbare weg. Deze keer Rondje Koningsweg vanaf huis. Het was mooi weer; flink koud maar een stralende zon. De fietspaden waren al goed schoongemaakt dus ik kon goed tempo maken. Toen ik de Kempenbergerweg opdraaide gaf mijn Garmin 6.8 km aan maar voordat ik kon zien hoelang ik daar over gedaan had ging ie uit. Waarschijnlijk niet goed op de oplader gelegd. Het is dan heel vreemd om weer zonder enige informatie te lopen. Geen idee van afstand, tijd en hartslag. Thuis de afstand ouderwets opgemeten met Gmaps Pedometer en dat bleek 22.5 km te zijn. Dat had ik gelopen in 1:50 dus flink snel...12.3 km/uur. Een goed begin van het nieuwe jaar.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten