vrijdag 22 januari 2010

Pittige training en RDL

Gisteravond was ik pas om 8 uur thuis. We hebben regelmatig vergaderingen laat in de middag omdat onze Amerikaanse collega's niet heel vroeg willen beginnen. Na een paar boterhammen met pindakaas ging ik een half uurtje later er weer op uit. Na het inlopen, 6 x 5 minuten in hoog tempo en 6 x 5 minuten in rustig tempo. De hoge tempo's lagen rond de 4:30 min/km en de rustige tempo's rond de 5:20. Met uitlopen erbij kwam het totaal op 15.5 km. Een geslaagde training.

Vanmorgen mijn Rondje Terlet gedaan van 30 km. Langs het crossterrein vlakbij Terlet, over de Deelense heide, onder de A50, door Loenermark langs het kleine boerderijtje met de altijd blaffende hond, en over het Kerkepad weer terug naar Velp.  In het dorp nog een extra rondje om de 30 km vol te maken; afspraak is tenslotte afspraak. Op sommige bospaden was het best lastig lopen door de nog steeds aanwezige sneeuw. Bij de 25 km kreeg ik de aandrang om te wandelen, maar kon dat afslaan door in het ritme te blijven lopen maar voetje voor voetje. Na een kilometer kon ik weer grotere passen maken. Na 2:53 uur was ik rond in een gem. snelheid van 10.4 km/uur en gem. hartslag van 137 bpm.

Zondag nog de 5 km Leeuwen loop van de Safarirun en dan staat het weektotaal weer op 60 km.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten