donderdag 25 november 2010

Moeilijke keus

Woensdagavond was ik in Kunsthuis 13 in Velp bij een lezing van Bert Keizer, arts/filosoof, over neuroreductie en zijn nieuwe boek. Ik was het niet met hem eens en het kon me niet meer boeien dus kon ik ondertussen goed na denken over een moeilijke keus die ik moet maken. Komend weekend zijn er drie interessante lopen. Op zaterdag, de Zuiderzee marathon van Urk naar Zwolle die voor de laatste keer georganiseerd wordt.  Op zondag de 't Is voor niks loop in Geldrop met 30 km door een mooi natuurgebied en ook de  Olne-Spa-Olne trail loop van 65 km door de Ardennen met +1950 hoogtemeters. Voor de laatste heb ik me ingeschreven want dat moest voor 20 november; de andere loopjes kunnen nog op de dag zelf. Komend weekend is de temperatuur rond het vriespunt en er is kans op (natte) sneeuw dus wat is verstandig. Waarschijnlijk thuis bij de kachel met een boek, maar ja dat kan ook na de loop nog wel.
Zondag zal ik rapporteren wat het geworden is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten