maandag 19 maart 2012

Weer een mooie loopweek

Vorige week maandag ben ik, na de 50 km van zaterdag en de 21.1 km van zondag, gewoon gaan trainen. Met slechts 4 man die allemaal de CPC hadden gelopen deden we een RDL door de donkere duinen met in totaal 16 km. Dinsdagmiddag van m'n werk in Leiderdorp naar m'n flat in Den Haag gelopen. Eerst een stukje door Leiden en dan Voorschoten richting Leidschendam, waar ik opgegroeid ben. Halverwege de Horstlaan in die door de weilanden naar Wassenaar voert. Dan kom je ook langs de Horsten, waar Alex en Maxima wonen. Vanuit Wassenaar langs de Rijksweg naar Den Haag en bij aankomst 19 km op de teller. Woensdagochtend vroeg weer dezelfde weg terug naar mijn werk. Even heel langzaam inkomen maar dan gaat het verder prima. Goeie douche op het werk en weer aan de slag.
Zaterdagochtend met de CIKO groep mee. De Rotterdam marathonners moeten vandaag 35 km lopen dus we gaan lekker met ze mee. Zie de weblogs van Jan, Edwin en P. voor de uitgebreide verslagen. René en ik zijn niet naar de club komen lopen zoals de anderen dus als blijkt dat we op 30 km gaan eindigen bij de club doen we een rondje via de voetgangersbrug over de A50. Bij de parkeerplaats op Valkenhuizen nog helemaal naar het eind gelopen en terug naar de auto zodat we precies op 36 km uitkomen. Zondagmiddag laat, na heel veel werk in de tuin, nog een mooi rondje over de Veluwezoom: 23.5 km. Zo heb ik er afgelopen week 115 km opzitten (de week ervoor 123 km). Vanavond weer getraind. Zolang het nog licht was door de duinen en dan om een of andere vijver 6 x 400 m op tempo. Maar dat hield ik erg laag; in ieder geval weer 16 km. Alleen nog woensdag trainen en dan rusten voor de Sussex trail van zaterdag. Iets minder kilometers dus deze week.

1 opmerking:

  1. Ik herken de 'junk'-meters op de parkeerplaats. Enne Frans, rusten... minder km's... pas maar op dat je geen buik krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen