woensdag 28 maart 2012

Maandagavond ging ik op weg naar de club voor de training. Na de marathon met een klein plusje van zaterdag voelde ik me goed zonder enige pijntjes hier of daar. Bij de club bleek dat er een time-trial was georganiseerd. Over een afstand van 5 km kijken we hoe we er voor staan qua snelheid. De vorige keer dat ik meedeed liep ik een PR. Dat was nu niet de bedoeling dus ik ging heel rustig van start, maar ging later wel naar een hoger tempo. Precies tot waar het nog ontspannen voelde; net iets boven de 12 km/uur. Ik kwam dus na 0:24:30 binnen. Met nog wat uitlopen had ik toch weer 13 km afgelegd. Gisteravond weer op pad. Eerst over een heuvelig zandpad in de duinen en dan het strand op. Het zachte zand gedeelte was heel oneffen, maar helemaal aan de waterrand was het zand zacht. Ik zakte bij elke stap wel 5 cm weg. Dat was flink zwoegen. Na 2.5 km door het mulle zand omhoog en dan ook nog een lange trap omhoog naar de duinen. Proberen het tempo vast te houden. Na een ommetje over het 'achtbaanpad' via de watertoren weer terug en zonder problemen weer 18.6 km gelopen. Heerlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten