donderdag 1 maart 2012

Weer lekker met de training meegedaan

Na m'n koortsaanval (laat ik het zo maar noemen) tijdens de UHT zaterdag gisteren pas weer gelopen. Met de Haagse club hadden we een fartlek training op het programma staan. Eerst wat simpele versnellingen en toen in tempo onze enige heuvel op. We gingen wel van 5 naar 20 meter hoogte! Daarna een ingewikkeld versnellingsprogramma rond Madurodam. Twee keer 1.5 minuut op tempo 3, rust 45 sec, 4x 1 minuut tempo 3 max, rust 30 sec, en dan 6x 30 sec tempoduurloop, rust 20 sec. Gelukkig werd er elke keer op een fluitje geblazen anders weet je het niet meer. Ik kon mooi op snelheid meekomen en bij de laatste 6 sprintjes haalde ik wel de 17 km/uur. Maar dan nog liepen er diverse van de groep op afstand voor me.
Gelukkig was ik weer helemaal hersteld. Totaal weer 18 km waarmee het maandtotaal op 300 km komt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten