zaterdag 4 augustus 2012

Dag 6 en 7 van de top trainingsweek

Dag 6
Na het werk donderdag weer naar Velp gereden, wat gegeten en weer op pad voor een grote ronde Veluwezoom. Een route met veel heuvels (totaal 660 hoogtemeters) en zandpaden. Mijn tempo lag goed met net iets boven de 10 km/uur. Het laatste stuk door het bos was al weer donekr.Na 3,5 uur had ik 34.6 km afgelegd. Het was een heerlijke tocht.

Dag 7
Al om 2 uur 's middags op pad, dus wat minder uren herstel dan tot nu toe. Ik ging op stap met m'n nieuwe Salomon schoenen en de Black Diamond stokken die ik heb aangeschaft. Moest ze toch een keer gaan testen. Bij de Ossendaalselaan zijn allemaal weggetjes omhoog het bos en die ben ik bijna allemaal opgelopen en weer afgelopen. Leerde zo best goed hoe ik de stokken moet gaan gebruiken. Na de eerste 10 km met veel heuvels in tempo omhoog kon er daarna alleen nog maar een langzaam tempo gelopen worden. Dit ging goed tot 20 km toen ik even moest wandelen. Heb daarna nog een paar keer gewandeld maar was toch heel tevreden dat ik na het zware begin toch uiteindelijk 31 km gelopen had met weer 660 hoogtemeters. Dit was een zeer geslaagde trainingsweek en met nog 2 marathon plus lopen te gaan ben ik vol vertrouwen dat de TAR gaat slagen.

Afstand totale trainingsweek: 256 km
Het hoogteprofiel op Dag 7

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 256 km. Chapeau! Mijn topweek tot nu toe (71 km) valt in het niet.
    Klinkt allemaal heel goed Frans. Ik zie Edwin sterker worden. Ook ik krijg vertrouwen dat jullie TAR gaat slagen.

    BeantwoordenVerwijderen