maandag 13 augustus 2012

Rustige week

Na mijn topweek heb ik afgelopen week rustig aan gedaan. Woensdag een trainingmet wat versnellingen in Den Haag van totaal 22.4 km. Gisteren op pad over de Veluwezoom met een langzaam tempo van 10 km/uur met de bedoeling om toch wel 3 uur te lopen. Ik deed echt rustig aan, want om de 20 minuten even wandelen om een paar slokken uit mijn flesje met elektrolyten (NUUN) drank te nemen. Op een gegeven moment zag ik twee ruiters aankomen, maar één van de paarden schrok blijkbaar zo erg van mijn verschijning met felgroen shirtje dat hij/zij ging steigeren en draaien.

De ruiter hing er al half af, maar kon zich er weer ophijsen en het paard bedwingen. Het was niet mijn schuld zei ze nog. Na 10 km bedacht ik dat ik eigenlijk wel via het Deelerwoud kon lopen omdat het daar mooi open is en ik dus heerlijk in de zon kon lopen. Het was heerlijk lopen over de heide in het mooie weer. Na 28 km nog even de heuveltjes langs de golfbaan en het moeilijke pad langs de kasteeltuin. De laatste twee heuvels daar heb ik wel gewandeld. Na 3:24 en 33.4 km op de teller was ik weer thuis; weektotaal dus 55.8 km. Deze week weer wat meer km's maken: 4 keer trainen en zondag de Trail de Fantomes (50 km) zodat het toaal wel boven de 100 km uitkomt. Dan nog 2 weken voor de TAR waarin we echt rustig aan gaan doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten