maandag 27 augustus 2012

Laatste lange duurloop

Zaterdag kon ik niet mee met de UHT (zie Jan en Edwin) vanwege andere afspraken. Wilde toch nog wel een rustige lange duurloop doen om ook het wat nare gevoel na de zware Trail des Fantomes weg te werken. Dus gisteren op pad nadat de regenbuien over leken te zijn. Maar al snel kreeg ik een enorme plensbui over me heen die wel een half uur aanhield. Op de heuvels liep ik door snelstromende beken en op de vlakke stukken door diepe plassen. Ik liep mijn heuvelparcours en kon de heuvels makkelijk opkomen. Na 2.5 uur en 25 km vond ik het wel genoeg, want ik bedacht dat ik zaterdag al aan de bak moest in de Alpen. Heb dus even 5 minuten gewandeld en toen via de snelste en makkelijkste manier naar huis. Na 2:55 en 29 km was ik thuis; totaal waren het 750 hoogtemeters. Ik heb heerlijk gelopen zonder enige problemen. Een goeie generale repetitie en nu echt niks meer tot zaterdag.

De hoogtemeters van mijn heuvelparcours

Geen opmerkingen:

Een reactie posten