vrijdag 31 augustus 2012

TAR dag -1: Rustig aan in Ruhpolding

Wandeling in de regen door het dorp

Woensdag zijn we naar Munchen gevlogen en met de trein verder naar Ruhpolding helemaal in de zuid-oost hoek van Duitsland. Gisteren nog even een 10 km heel rustig gelopen met halverwege een bezoek aan het Glockengeschmieden museum. Hier werden sinds 1646 de bellen gemaakt die bv. koeien om hun nek hebben. In de middag ons geregistreerd voor de TAR; we kregen een enorme tas waar onze spullen in vervoerd moeten worden. 'S-avonds begon het te regenen en nu, vrijdagmiddag regent het nog steeds. We brengen de tijd dus door op de hotelkamer; Edwin met zijn notebook en ik met mijn tablet en verder lezen we. De verwachtingen voor morgen zijn ook slecht dus we hebben onze warme kleding klaargelegd. Straks om 6 uur de pastaparty en de eerste informatie over de route van morgen. We hebben er zin in!
Dikke wolken boven de bergen

2 opmerkingen:

  1. Veel succes, Frans. Die eerste dag kunnen jullie in elk geval (met gemak) hebben! Nu maar hopen dat er in jullie race niets hoeft te worden afgelast à la de UTMB (en dus ook dat het weer niet ál te slecht zal zijn).
    Enjoy... ik zal aan jullie denken.
    Groet,
    Jacolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Frans,
    Vanaf een warm (heet) Corfu zit ik in gedachte mee te genieten met jouw geweldige run!
    Vanochtend lekker 5 km (!) gelopen. Rest van de dag op de fiets.
    Als ik zo jouw blog en die van anderen bekijk ben ik stinkend jaloers.
    Succes, ik kijk uit naar je volgende verslag.
    Fred

    BeantwoordenVerwijderen