vrijdag 21 mei 2010

Hardloop4daagse 1e etappe (16.4 km)

Toen ik vanavond in het Orderbos aankwam stonden er al veel caravans en tenten rond de atletiekbaan opgesteld. Het was gezellig druk. Om half acht vertrokken we voor onze 1e etappe. Een mooie route met de eerste 8 km vooral stijgend en dan weer naar beneden. In de laatste kilometer probeerden Edwin en ik noch om Martine (Run to Dream) en Pieter (The Runningman) in te halen. We waren al een paar keer van plaats gewisseld met ze. Op 100 meter voor de finish ging ik er langs maar in de eindsprint gingen ze mij weer voorbij. Edwin en ik finishten in 1:17:29; een mooie tijd maar het zal morgen wat langzamer moeten anders redden we het niet.

Etappe 1: 16.5 km; 1:17:29; gem.snelheid: 12.8 km/uur; gem. tempo4:42  min/km: hoogtemeters +267

Geen opmerkingen:

Een reactie posten