maandag 3 mei 2010

Vlotte duurloop in Kent

Gisteren via Duinkerken en Dover naar een klein gehuchtje vlakbij Ashford in Kent gereden waar mijn schoonzus woont. Natuurlijk de hardloopspullen mee en vanmorgen op pad voor een trainingsrondje. Het regende en het was koud dus ik vertrok in volle vaart. Ik had een beetje op de kaart gekeken hoe ik moest lopen; eerst rechts en dan elke keer links tot ik bij het begin was. Dat pakte redelijk goed uit. Ik kon mijn snelheid behouden en werd ondertussen door en door nat van de regen en de plassen die niet meer te ontwijken waren. Het waren allemaal smalle landweggetjes met heggetjes erlangs dus bij een bocht zie je geen auto's aankomen. Heel goed opletten dus want ze rijden hard. Uiteindelijk 16 km afgelegd in 1:15; gemiddeld 12.7 km/uur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten