woensdag 5 mei 2010

Sweepers festival en een VDL

Maandagochtend naar het jaarlijkse Sweepers Festival in Rochester (Kent, Engeland) geweest. Er lopen mannen rond verkleed als schoorsteenveger (zwart gezicht, hoge hoed) die zo nu en dan een raar dansje uitvoeren. Er is  kermis, folk music en veel bier zonder schuim. In de middag was het droog dus toch nog maar een rondje hardlopen over de Engelse landweggetjes met heggen. Nu in de andere richting dan zondag. Kwam een paar keer op een doodlopend pad en maakte nog ergens een extra rondje maar het tempo was goed. Totaal 19.3 km afgelegd in 1:34 dus een tempo van 12.2 km/uur. Een heerlijke fish and chips met een pint of beer in een pub ging er daarna goed in.
Gisteren weer naar huis maar te laat thuis voor de training. Dus vanmorgen weer op pad voor een 22 km loop in bijna 2 uur in een aardig tempo van 11.2 km/uur.
Ik ben goed hersteld van de inspanningen van de 40 km trail loop in Bouillon vorige week zondag. Afgelopen donderdag had ik ook al een VDL gelopen (16 km in 1:20) in mijn eentje omdat ik te laat was voor de training vanwege de drukte op de weg. Ik ben in training voor de Hardloopvierdaagse (100 km) over 2.5 week in Apeldoorn. Ik wil dan een gemiddeld tempo van 12.5 km/uur lopen zodat ik in 8 uur binnen ben. Komende weken dus nog flink trainen o.a. 2 loopjes op 1 dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten